به گزارش ایرنا ، محمد کاظمی نسب روز جمعه در آیین عید سعید فطر در اجتماع مردم شهرستان ابرکوه افزود: امسال یکهزار و 200میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 20 میلیون یورو تسهیلات ارزی به صنایع و مشاغل خانگی پرداخت شده است .
وی بابیان اینکه با پرداخت این میزان تسهیلات تا پایان امسال زمینه اشتغال یکهزارو 500 فراهم می‌شود اظهارکرد: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی روستایی و عشایری سال گذشته و امسال در دستور کار است که با پرداخت تسهیلات ظرفیت های خوبی در حوزه اشتغال روستاهای این شهرستان رقم خواهد خورد.
فرماندار ابرکوه بااشاره به تبعات خشکسالی و کم آبی و حفظ کشاورزی موجود و استفاده بهینه از آب مجازی تصریح کرد: سال گذشته 60 میلیارد ریال تسهیلات و بودجه برای مرمت قنوات ، اجرای آبیاری نوین هزینه شده است.
کاظمی نسب به بخشی از فعالیتهای انجام شده اشاره و خاطر نشان کرد: ارتقاء حوزه بهداشت و درمان از اولویت های این شهرستان بود و خواهد بود و دراین زمینه سال گذشته با 25میلیارد ریال بودجه کلینیک تخصصی بیمارستان ابرکوه افتتاح شد.
وی همچنین ادامه داد: فاز نخست طرح توسعه بیمارستان ابرکوه با 85 میلیارد ریال در دست ساخت است و این طرح دراجرای موافقت وزارت بهداشت درمان با ارتقاء بیمارستان ابرکوه از 25تحت خوابی به 96 تخت خوابی اجرا شده است که هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.
کاظمی نسب بااشاره به خدمات گسترده دولت در روستاها تصریح کرد: 63 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 36 میلیارد ریال در سال گذشته در سطح روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است .
وی همچنین بابیان اینکه بیش از 47 کیلومتر طرح فاضلاب شهر ابرکوه تاکنون اجرا شده است تصریح کرد: امسال با 85 میلیارد ریال بودجه 17کیلومتر طرح فاضلاب شهری در دست اجرا است.
کاظمی نسب خاطرنشان کرد: 15پروژه بزرگ و کوچک در حوزه شهرداری ابرکوه با اعتباری بالغ ‌بر 45 میلیارد ریال و همچنین پروژه های عمرانی نیز توسط شهرداری مهردشت 15 میلیارد ریال در دست اجرا است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.