آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان با قدردانی از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: حضور پر صلایت مردم ولایتمدار ، بیانگر تبلور هوشیاری ، وحدت و ولایتمداری آنها در کنار امت بیدار اسلام و ستمدیدگان عالم است.
وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر خشم عمیق خود را نسبت به غاصبان رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در جهان و برخی کشورهای اسلامی نشان دادند و با ملت ستمدیده فلسطین اعلام همدردی کردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد اظهار کرد: رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی با کشتار مردم مظلوم فلسطین همواره در سال های گذشته با همدستی دولت آمریکا و برخی کشورهای منطقه سعی در تثبیت حاکمیت نامشروع خود داشت.
ناصری یزدی گفت: به رغم تلاش های زیادی که این غده سرطانی با همدستی آمریکا ، اروپا و برخی دولت های وابسته منطقه دارد روز به روز در منظر جهانیان و آزادیخواهان رسواتر و ذلیل تر می شود و این روند همچنان ادامه دارد.
امام جمعه یزد به انقلاب اسلامی و نقش آن در جهان اشاره کرد و یادآور شد: موفقیت نظام در 40 سال گذشته به خاطر هوشیاری مردم و ولایتمداری آنهاست که باید با تکیه بر تعقل و ظرفیت های داخلی به نقش آفرینی همچنان مشغول باشند.
ناصری یزدی به بد عهدی‌ غرب به خصوص آمریکا در سال های گذشته و موضوع برجام اشاره کرد و گفت : تاریخ ملت ایران به خوبی نشان دهنده این مطالب مهم است که هرگاه به بیگانگان تکیه کردیم، زمین خوردیم و نتوانستیم به موفقیت برسیم.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ، اروپایی ‌ها همانند دولت آمریکا قابل اتکا و اعتماد نیستند و باید فقط به دنبال بهره گیری از ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی بود و برای حل مسائل معیشتی مردم به تولید و صعنت عنایت داشت.
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: فرانسه، انگلیس، آلمان و سایر کشور اروپایی و غربی به دنبال ضربه زدن به ایران هستند و نمی خواهند ایران اسلامی در عرصه های مختلف به موفقیت برسد بنابراین باید مواظب حیله های مختلف استکبار بود.
ناصری یزدی افزود: به حول قوه الهی ملت و دولت ایران با وحدت و قدرت در صدد تحقق اهداف الهی نظام هستند و به برنامه ها و طرح های کفر جهانی نیاز ندارد و با متابعت از فرامین مقام معظم رهبری به راه عزت بخش خود در دنیا ادامه می دهد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.