به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، عباسعلی دانافر در آیین عملیات ساخت یک باب مدرسه خیری افزود: یکی از مهمترین عوامل صدرنشینی دانش آموزان استان طی 24 سال گذشته در آزمون سراسری نگاه خیرخواهانه و سخاوتمندانه خیرین استان به جامعه تعلیم و تربیت و فضل و بخشش اموالشان برای رفاه حال دانش آموزان است.
وی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: 30 درصد مدارس استان فرسوده نیاز به بازسازی دارد، امیدواریم که خیرین در این زمینه آموزش و پرورش را یاری نمایند.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد هم در این نشست افزود: مدرسه شهید عباس قرقچیان، 100 درصد خیری در زمینی به مساخت 2 هزار و 400 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان ساخته می شود.
' امیرحسین رادمنش ' ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان و کمک آنها در سال 96 گفت: نیاز به 60 مدرسه در شهرکهای جدید و فضاهای آپارتمان نشینی استان زمینه مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز در این مناطق بیش از پیش لازم و ضروری است .
وی با توجه به جمعیت 230 هزار نفری دانش آموزان استان و رشد 9 درصدی آنها در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: 35 درصد از مدارس استان فرسوده است و 300 مدرسه استان نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارد.
239 هزار دانش آموز در استان یزد در یکهزار و 900 باب مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.