سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در آستانه هفته ارتباطات ( 27 اردیبهشت تا دوم خرداد) در جمع مسئولان روابط عمومی نهادهای دولتی شهرستان با اشاره به نقش دوسویه این نهاد در تنویر افکار عمومی و بیان شفاف خدمات دولت ،افزود: مسئولان نهاد یادشده ضمن گزارش صادقانه مشکلات، کمبودها، نارسایی ها، چالش ها، مدیران را بیشتر در جریان مسائل قرار دهند.
وی ادامه داد: روابط عمومی اداره ها پل ارتباطی بسیار قوی بین مردم و مسوولان هستند، آنها می توانند با تهیه اخبار، گزارش های مستند و شفاف زمینه ارتقای سطح آگاهی مردم و دلگرمی آنها را به نظام بیشتر فراهم کنند.
فرماندار مهریز بیان کرد: مهمترین وظایف روابط عمومی ها در دستگاه های اداری آن است که با خبرنگاران رسانه های گروهی دارای ارتباط قوی باشند و اخبار و عملکرد را به برای انعکاس به موقع در اختیارشان قرار دهند.
رستگاری یادآور شد: اگر روابط عمومی ها به وظایف خود و برقراری ارتباط مناسب با خبرنگاران اقدام کنند، شاهد اطلاع رسانی دقیق ، شفاف ، به موقع و کامل در رسانه های گروهی خواهیم بود و موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی می شود.
وی تاکید کرد: کارهای خوبی توسط خدمتگزاران مردم در دستگاه های اجرایی انجام می شود که باید توسط روابط عمومی ها و از طریق خبرنگاران اطلاع رسانی شود، امیدواریم شاهد بهبود شیوه اطلاع رسانی در شهرستان باشیم.
مهریز 20 روابط عمومی فعال و 10 خبرنگار دارد که با رسانه های مختلف همکاری دارند.
تعداد نهادهای دولتی شهرستان حدود 40دستگاه است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.