به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر شنبه در گردهمایی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ابرکوه با تبریک نیمه شعبان بابیان اینکه دشمن برای تضعیف بنیان اعتقادی جامعه تلاش می کند، اظهارکرد: دشمن با همه توان برای زدودن نام و آثار اهل بیت (ع) از زندگی ما به میدان آمده و با روش های ظریف برای ترویج برخی نام های غیردینی به جای نام نورانی اهل بیت (ع) تلاش می کند.
فرماندار ابرکوه نیز دراین گردهمایی گفت: همه ادیان به ویژه ادیان توحیدی برای اشاعه دین تلاش می کنند.
محمد کاظمی نسب بابیان اینکه کارستاد عتبات عالیات کار مقدسی است، ادامه داد: اقدامات این ستاد در استان یزد ستودنی و برایند آن همایش بزرگ جهانی اربعین حسینی (ع) است.
وی با بیان اینکه بزرگترین و بی نظیرترین گردهمایی اربعین حسینی که به ابتکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورده، تصریح کرد: هر سال این همایش جهانی با وجود توطئه های تکفیری ها و دشمنان پر رونق تر و با سازماندهی بهتر برگزار می شود.
معاون جذب و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد هم با قدردانی از مشارکت مردم مومن در بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم استان یزد در پروژه هایی که در عراق درحال اجراست، مشارکت خوبی دارند.
حجت‌الاسلام سیدحبیب الله میرخلیلی با تشریح خدمات مردم استان در شهرهای مقدس عراق اظهار کرد: مردم مومن این استان پارسال حدود 23میلیارد ریال برای بازسازی مکان های مذهبی عتبات عالیات و اربعین حسینی کمک کردند.
وی ادامه داد: همچنین با اهدای حدود 15 میلیارد ریال کمک مردم استان یزد 2 باب در مطلا حرم حضرت مسلم(ع) ساخته شده و امروز برای نصب به عراق حمل می شود.
میرخلیلی بابیان اینکه 13هزار خشت طلا برای گنبد جدید حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در شهر کرمان در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: مردم مومن شهرستان ابرکوه تاکنون هفت خشت طلا هدیه کردند.
شهرستان ابرکوه که در مسیر جاده طریق الرضا(ع) واقع شده در فاصله حدود 140 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
٧٥٤٠/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.