محمد جواد آقایی ، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش ها با مشارکت دهیاران و اعضای شوراها برای برخورداری روستاها از خدمات عمرانی ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های عمرانی گام موثری در پبشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و حوزه های گردشگری ، کشاورزی و منابع طبیعی است.
آقایی به زیر ساخت های موجود در این بخش اشاره کرد و گفت: بیشتر راه های روستایی در این بخش به برکت نظام جمهوری اسلامی آسفالت شد و تمامی روستاها از نعمت گاز، آب شرب و برق برخوردارند .
بخشدار مرکزی ابرکوه در ادامه از آمادگی و استقبال مسافران نوروزی از سوی نهادهای ذی ربط خبر داد و گفت : دهستان فراغه که ورودی استان یزد از سمت استان فارس محسوب می شود، دارای ظرفیت های گردشگری و تاریخی قابل توجه ای است.
وی ادامه داد: در دیگر روستاهای این بخش جاذبه های گردشگری مانند قلعه ها ، خانه های قدیمی، تاریخی و سرداب های تاریخی روستایی وجود دارد که همراه با پذیرایی مسافران با پخت نان محلی و غذاهای سنتی و... وجود دارد که آماده پذیرایی از مسافران است.
آقایی اضافه کرد : همچنین بقعه های متبرکه امامزاده عباسعلی و شهیدان ، خانه های بوم گردی ، قلعه ها و...از جمله دیگر مناطق گردشگری مذهبی است که به گردشگران معرفی می شود .
بخشدار مرکزی ابرکوه یادآورشد : 19 دهیار و 57 نفر به عنوان رئیس و اعضای شوراهای اسلامی در 19 روستای بخش مرکزی فعالیت دارند و این بخش بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد که شغل بیشتر مردم کشاورزی و دامداری است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.