حجت الاسلام محمداعرافی با بیان اینکه فاطمه زهرا سلام الله علیها،باعث افتخار و الگوگیری برای همه است گفت:پیام مهم بی بی دوعالم برای ما ایثار ،دفاع و حمایت از ولایت است.
خطیب جمعه میبد افزود:یکی دیگر ازپیام های مهم فاطمه سلام الله علیها به زنان الگوگیری از حجاب ، غیرت ، حجب ، عفت و حیا و دفاع از ولایت و ارزشهای اسلامی تا پای جان است .
وی سپس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آستانه ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز زن درجمع مداحان گفت: دشمن درصدد است با هزینه های میلیون دلاری و بوق های تبلیغاتی فرواوان ،هویت زن مسلمان و شیعه را از او بگیرد .
حجت الاسلام اعرافی با تاکید برهوشیاری ملت و به ویژه متدینین در مبارزه با فساد اخلاقی علنی درجامعه گفت :حجاب بعنوان یک ارزش درجامعه ایران اسلامی نهادینه شده است و نباید براحتی ازکنار این هنجار و ساختار اجتماعی که جز تفکیک ناپذیر ازهویت زن مسلمان و مردم ایران اسلامی است گذشت .
***
امام جمعه بهاباد به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت : آثار و برکات ترویج و حفظ فرهنگ شهادت در نهاد انقلابی بنیاد شهید مشهود است .
حجت الاسلام بشکانی در خطبه های نماز جمعه به جایگاه و کارکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران‌ اشاره کرد و اظهارداشت : بنیاد شهید نهادی است که به‌دلیل کارکردها و توانایی‌هایی که دارد،‌ می‌تواند نقش مهمی در زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی ایفا نماید.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه هدف از تشکیل نهادی با عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران را احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است، افزود: امروز با اقداماتی که این نهاد انقلابی انجام داده است، شاهد پراکنده شدن عطر شهادت در جامعه، حفظ آثار شهدا، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هستیم.
9877 / 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.