به گزارش ایرنا علی سرداری روز دوشنبه به مناسبت هفته تربیت اسلامی (15_ 8 اسفند) در جمع خبرنگاران استان افزود: اکنون یکهزار مربی پرورشی در سطح مدارس استان یزد بکار گرفته شده است که باید تلاش شد تا از طریق مراکز تربیت معلم و دانشگاه ها به صورت تخصصی خلاء موجود رفع شود.
وی در ادامه از شرکت 105 هزار دانش آموز در 14 مسابقات قرآنی در سطح مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در سطح مدارس برگزار شده است.
سرداری شعار در ادامه هفته تربیت اسلامی ' تعلیم و تربیت تمام ساحتی با رویکرد کیفیت و عدالت' بیان و اظهار کرد:برگزاری جشن سپاس در مدارس، نمایشگاه دستاوردها و توانایی های دانش آموزان ، برپایی بازارچه کارآفرینی دانش آموزان و برنامه های مختلف قرآنی از جمله برنامه این هفته است.
وی برپایی گفتمان های دینی، برنامه های مهدویت، نشست ها در مدارس و برگزاری مرحله استانی قرآنی از دیگر برنامه های هفته مذکور اعلام کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان یزد انتقال باورها و ارزش های معنوی به نسل جدید انقلاب، رشد شخصیت، توسعه فرهنگ دینی و ایثار و شهادت، نوع دوستی، ارتقای تربیت عقلانی دانش اموزان و رشد بینش های دینی از جمله اهداف فعالیت های تربیتی بیان کرد.
سرداری در ادامه به فعالیت های حوزه پرورشی اشاره کرد و گفت: تجهیز کتابخانه های کلاسی، طرح ملی 50 هزار نمایشگاه کتاب، مسابقات کتابخوانی، فرشته کتابخوان، مجامع کتابخوانی، شوراهای دانش آموزی در 1750 آموزشگاه، انتخابات مجلس دانش آموزی، اردوهای یک . چند روزه دانش آموزان از جمله این اقدامات است.
در استان یزد 239 هزار دانش آموز در یکهزار و 500 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.