به گزارش روز شنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، علی نیک‌خواه، با اشاره به مزایا و تسهیلات فراهم‌شده برای سپرده‌گذاران این صندوق گفت: ارائه خدمات بانکداری اسلامی، عدم دریافت کارمزد و جریمه دیرکرد، شفافیت در هزینه کرد منابع و هدایت بهینه منابع به افراد نیازمند از جمله مزایای این صندوق است.
وی افزود: سپرده گذران حقیقی و حقوقی با افتتاح حساب 'سپرده ویژه' در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، قادر هستند افراد موردنظر خود اعم از بستگان، دوستان و یا کارمندان خود را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی کنند تا به میزان مبلغ موردنظر خود و طبق ضوابط بانک مرکزی به این افراد تسهیلات اعطا شود.
وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به سپرده‌گذاران بیان کرد: صدور آنی کارت‌بانکی، انجام حواله بین‌بانکی، پرداخت قبوض خدماتی، ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین و پایانه فروش اختصاصی ازجمله خدمات الکترونیکی قابل‌ارائه توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد استان یزد به سپرده‌گذاران است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد گفت:
وی بابیان اینکه از ابتدای تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد تاکنون بیش از 18 هزار نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند افزود: پرداخت وام به جامعه هدف تحت حمایت برای مصارفی همچون هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیلی و معیشتی سبب حفظ عزت ‌نفس نیازمندان و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود.
وی گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و استفاده از ظرفیت عظیم نیکوکاران و خیران برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان، همواره موردتوجه کمیته امداد است.
نیک‌خواه بابیان اینکه شماره‌حساب 9006843 برای اهدای کمک‌های مردمی به امر قرض‌الحسنه در استان یزد در نظر گرفته‌شده افزود: نیکوکارانی که در صندوق امداد ولایت افتتاح حساب کرده‌اند می‌توانند با استفاده از اینترنت بانک و موبایل بانک کمک‌های خود را به این شماره‌حساب واریز کنند و امکان واریز وجوه اهدایی از طریق بانک ملی به شماره‌حساب 0110769749001 و با شناسه 9006843 نیز فراهم‌شده است.
حدود 42 هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.