علی محمد میرحسینی روز سه شنبه در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات یزد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از فعالیت رسانه های گروهی استان افزود: برای توسعه همه جانبه و متوازن یزد به عوامل مختلفی نیاز است که بدون شک نقش رسانه های گروهی بسیار تعیین کننده و ضروری است.
وی ادامه داد: نشریه های محلی، خبرگزاری ها ، سایت ها و سرپرستی روزنامه های کشوری در استان با حضور افراد با سابقه و فعال دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که باید از وجود رسانه ها برای توسعه استان و بهره گیری درست از دیدگاه های سازنده آنها استفاده کرد.
مدیر خانه مطبوعات استان در ادامه به برنامه های این تشکل فرهنگی صنفی اشاره کرد و گفت: کمیته پیشکسوتان با حضور افراد خوش فکر ، دلسوز و با سابقه تشکیل شد تا از دیدگاه آنها در بخش های مورد نیاز و به خصوص ارتقای فعالیت ها و انتقال تجربه استفاده شود.
میرحسینی بیان کرد: برگزاری جلسه های هم اندیشی با حضور خبرنگاران ، بزرگداشت های مختلف در طول سال و دیدار و گفت با مسوولان ارشد استان و مدیران کل از جمله برنامه هایی است که انجام می شود.
این فعال رسانه ای تصریح کرد: بهره گیری از نظر فعالان عرصه خبر و خبرگزاری ها و نشریات در استان و برگزاری دوره های آموزشی نیز جزو ضرورت هاست که با همکاری دستگاه های مختلف و همزماهی آنها پیش بینی شده است.
مییرحسینی یادآور شد: تا پایان سال جاری همایش تجلیل از بانوان فعال و عضو خانه مطبوعات استان همراه با برنامه های متنوع برگزار می شود که در حال حاضر تعدادی از اعضای خانه مطبوعات را بانوان خبرنگار تشکیل می دهند.
در این جلسه اعضا به ضرورت برگزاری جلسه های منظم و مستمر ، دیدار با مسوولان ، انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی و حضور در مجامع مختلف تاکید کردند.
استان یزد افزون بر 100 نشریه دارد.
اعضای اصلی هیات مدیره شامل سهیل شریعتمداری و کاظم سبحان زاده به عنوان نمایندگان مدیر مسئول، سعید صادقی مقدم، سمانه ملازینلی و امین سامعی به عنوان نمایندگان خبرنگار، کاظم صادق پور به عنوان نماینده سرپرست روزنامه سراسری و سعیده السادات درخش به عنوان نماینده سرپرست خبرگزاری ها تشکیل می دهند.
سید محمد جواد عرفانفر و علیرضا نقلی نیز به عنوان بازرس در هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد فعالیت دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.