محمد مهدی نبی زاده، عصر روز پنجشنبه در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه فرش دستباف استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه با 2 هزار و 200مترمربع مساحت ، 48 تولیدکننده و تاجر فرش از شهرها و استان های دارای برند فرش دستباف و تابلوفرش حضور دارند.
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه آخرین طرح ها و نوآوری ها در صنعت فرش دستباف و تبادل تجربه و اطلاعات میان تولیدکنندگان استان ها با یکدیگر ، فراهم کردن بازارهای متنوع از تولیدات فرش و تابلوفرش ، دسترسی مستقیم مصرف‌کنندگان به بازار فرش و ارتقاء نقش و جایگاه این صنعت است.
رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: یزد ، تهران ، اصفهان ، قم ، کرمان ، تبریز، گلستان ، نایین ، کاشان و کاشمر آخرین طرح هایی حوزه فرش دستباف خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
نبی زاده ادامه داد: در این نمایشگاه شرایط ویژه ای برای خریداران فرش دستباف در نظر گرفته شده است و خریداران می توانند از ساعت 16 تا 21:30 دقیقه در نمایشگاه حضور یابند.
فعالیت نمایشگاه فرش دستباف یزد از امروز 26 بهمن آغاز شد و تا یکم اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی این استان ادامه دارد.
استان یزد با حدود 40 هزار بافنده جزو 10 استان برتر صنعت فرش دستباف کشور است.
1968/ 2047 خبرنگار: محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.