رییس موزه معماری ژاپن مطرح کرد: مردم ژاپن علاقمند  ایران و به خصوص صنعت فرش این کشور هستند. 
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پروفسور ریچی میاکه در آیین گشایش نمایشگاه بین المللی پوستر "جهانی بدون مرز" در تبریز با اشاره به این‌که ایران دارای پتانسیل‌های بسیاری در حوزه فرهنگ و معماری است، گفت: در سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی با محوریت معماری و فرهنگ ژاپنی در تبریز داشته‌ایم و معتقدیم که این بار نوبت ماست که میزبان تبریز در ژاپن باشیم.
 
وی از برگزاری رویدادی در زمینه‌ی معماری ایران در فوریه سال 2018 در تبریز خبر داد و افزود: این اقدام شروعی برای گسترش همکاری‌ها است و در ادامه، رویداد یکساله ایران در ژاپن، در سال 2019 برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر این‌که ارتباط ایران و ژاپن به سال‌ها قبل برمی‌گردد، ادامه داد: بر این اساس انتظار داریم که برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متعددی با همکاری تبریز و ژاپن برگزار شود و تعاملات بین این دو افزایش یابد.
 
ریچی میاکه اعلام کرد: امیدواریم که نمایشگاهی در حوزه‌ی غذا در ژاپن برای معرفی هر چه بهتر فرهنگ ایرانی برگزار شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.