مهدی چمران یکشنبه شب در همایش مهندسان بسیجی و یادواره 54 شهید مهندس استان یزد با تبریک دهه فجر و یاد و خاطره شهدا، افزود: مشکلات اقتصادی کشور در برخی موارد ناشی از سوء مدیریت است و باید مدیران در موقعیت های مختلفی که هستند به دور از پرداختن به حواشی به فکر حل مسائل اساسی مردم باشند.
وی ادامه داد: مطالبه اصلی مردم در کشور رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی و فعالیت های فرهنگی و ارزشی در راستای اهداف و آرمان های والای نظام است ، بنابراین رسیدگی و پاسخگویی به نیازها و مشکلات همواره در دستور کار مدیران قرار گیرد.
رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: رمز و راز پیروزی و بقای انقلاب در ولایتمدای ، حفظ اصول و ارزش ها ، همدلی و ایستادگی و داشتن روحیه شهادت طلبی در برابر دشمان قسم خورده است که همه باید برای شکست استکبار وظایف خود را انجام دهند.
چمران اظهار کرد: نعمت ولایت فقیه از مهمترین ثمره و برکت انقلاب است و ملت ایران به رغم توطئه های مختلف در 40 سال گذشته که از عمر نظام می گذرد با ولایتمداری توطئه ها را خنثی کردند و از این به بعد نیز به حول قوه الهی چنین خواهند بود.
به گفته وی امروز ملت های مسلمان به خصوص در لبنان و فلسطین با تاسی از انقلاب در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده اند و به موفقیت های بزرگی هم رسیده اند و قطعا باید روحیه مقاومت و ایثار در برابر استکبار جهانی وجود داشته باشد.
رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دشمنان در 40 سال گذشته نشان داده اند که نسبت به قول های خود خیلی بد عهد هستند و به هیچ اصولی پایبند هم نمی باشند بنابراین راه عزت ، تداوم ولایتمداری و ایستادگی است که باید وجود داشته باشد.
چمران یادآورشد: مخالفت دشمنان با نظام اسلامی به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش های دینی است نه دانش هسته ای و توطئه های آنها ادامه دار، باید مردم و مسوولان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در برابر آنها ایستادگی کنند.
بیش از هزار نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضویت دارند.
سازمان بسیج مهندسین در سال 79 تشکیل شده و هدف آن گردآوری تجارب موفق و سازنده مهندسان بسیجی در دوران دفاع مقدس و سازندگی است.
نخستین همایش مهندسین بسیجی و یادواره 54 شهید مهندس استان یزد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و مهندسان بسیجی در سالن فرهنگسرای غدیر برگزار شد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی دارد .
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.