به گزارش شامگاه پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام کاظم راشد یزدی در جمع کارکنان پلیس یزد با اشاره به اهمیت خدمت به خلق خدا، افزود: از دیدگاه قرآن کریم سه موضوع خون، مال و آبروی بندگان در دنیا بسیار اهمیت دارد و پلیس حافظ این سه عنصر است.
وی ادامه داد: خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است و شما که پلیس نظام اسلامی هستید باید قدر خود را بدانید چرا که پناهگاه امن مردم شما هستید.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: با توجه به حساسیت شغل پلیس در حفظ امنیت جان، مال و ناموس مردم، لازم است مسوولان نظام از لحاظ معیشتی پلیس را تامین کنند تا فردی که در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی( ناجا) خدمت می کند دغدغه مالی نداشته باشد تا بتواند به خوبی به وظیفه خود عمل کند.
راشد یزدی اظهار کرد: خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است و شما که پلیس نظام اسلامی هستید باید قدر خود را بدانید چرا که این توفیق و فضل الهی است که شامل حال شما شده است.
وی تصریح کرد: البته کسی که برای رضای خداوند متعال به مردم خدمت می کند ، خداوند به او مزد و اجر می دهد و به فرزندان او نیز بی نیازی، حیثیت و آبرو عطا می کند.
راشد یزدی گفت: شما بدانید که عنصر ارزنده ای هستید ، چرا که توفیق دارید به خلق خدا کمک کرده و می توانید برای رضای خدا کار کنید.
وی همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: اگر کسی بتواند گره ای از کار مردم بگشاید یا غمی از دلی بردارد، عالی ترین عبادات الهی را انجام داده است.
7536/ 2047/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.