به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های نمازجمعه امروز اردکان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بر ترویج فرهنگ فاطمی تاکید کرد و آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب را نیز تبریک گفت.
وی اظهار کرد: ضروری است در ایام دهه فجر حقایق تاریخ انقلاب بازخوانی شود، زیرا عده ای در اثر دور شدن از آن زمان، تبلیغات می کنند تا نسل جوان را به سمت و سوی دیگری ببرند و این گونه بیان می کنند که در آن فسادی نبوده است .
شاکر ادامه داد: در آن زمان توده های مردم در رنج و گرفتاری بودند و باید حوادث تاریخ انقلاب بیان شود تا نسل سوم انقلاب برکات مادی و معنوی آن را درک کنند .
خطیب جمعه اردکان افزود : امروز توقعات مردم بالا رفته و فرهنگ ما تغییر کرده و روحیه ما به سمت مصرف گرایی رفته است و گاهی گله مند می شوند که بخشی از گلایه ها برحق است .
شاکر گفت: با همه تحریم ها و تهدیدها، ملت ایران در برابر اسرائیل و امریکا ایستاده و ایران اسلامی بر بام عزت است .
*****
امام جمعه موقت ندوشن: زندگی مردم با فضای مجازی گره خورده است
امام جمعه موقت ندوشن گفت: زندگی مردم با فضای مجازی گره خورده و طوری شده که ناچارند از آن استفاده کنند.
حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی در خطبه های نماز جمعه این هفته ندوشن افزود: آنچه مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد؛ رشد آگاهی های مردم و استفاده صحیح و درست از فضای مجازی می باشد.
وی در خصوص اغتشاشات اخیر یادآور شد: زمینه سازی نادرست از طریق فضا مجازی یکی از عوامل این حوادث بود.
امام جمعه موقت ندوشن در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایمان به خدا، وحدت کلمه و رهبری های امام راحل را سه عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برشمرد که بعد از رحلت حضرت امام (ره) نیز به رغم تبلیغات و توطئه های دشمنان موجب تداوم و عظمت این انقلاب شد.
7544/ 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.