به گزارش پنجشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این مطلب در نشستی با حضور استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر، سرمایه گذاران، شماری از پزشکان، مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی استان اعلام شد.
برای این اجرای این طرح بزرگ بهداشتی و درمانی، 60 میلیون یورو در سه مرحله سرمایه گذاری و با شروع عملیات اجرایی 20 میلیون یورو آن وارد استان خواهد شد.
مسئولان شرکت کننده در این نشست ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح و فراهم کردن مقدمات کار، آمادگی خود را برای کمک به سرمایه گذاران اعلام کردند.
همچنین نمایندگان سرمایه گذاران خارجی در این نشست طرح ها و برنامه های خود را برای ساخت شهرک بزرگ سلامت در یزد تشریح کردند.
شرکت آلمانی یاد شده در زمینه سلامت، بهداشت و درمان فعالیت می کند و تاکنون در نقاط مختلف دنیا سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان داشته است.

***ارزانترین بسته خدمات درمانی کشور در یزد ارائه می شود
استاندار یزد با بیان اینکه یزد قطب درمانی کشور و در این زمینه بلند آوازه است گفت: ارزانترین بسته خدمات درمانی کشور در این استان به مردم و بیماران ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ' محمود زمانی قمی ' در نشست با سرمایه گذاران آلمانی در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد، خوشنامی، مهمان نوازی و وجود خدمات ارزان بهداشتی و درمانی را از مزیت هایی این استان برشمرد که موجب شده سالانه تعداد زیادی از بیماران از نقاط مختلف کشور از جمله استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی برای درمان به یزد سفر کنند.
وی با اشاره به پتانسیل های موجود در استان، پیشرفت و توسعه را حق مردمان این دیار دانست و گفت: حمایت از سرمایه گذاران از اولویت های استان می باشد و شخصا از ورود آنها به استان استقبال می کنم و مدیران نیز باید چنین بینش و نگرشی داشته باشند.
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد با بیان اینکه تمام توان خود و مجموعه مدیریتی استان را برای جذب سرمایه گذاری به کار خواهم بست گفت: نباید روند سرمایه گذاری کند شود؛ بلکه باید در جهت تسریع در این زمینه تلاش های لازم صورت گیرد.
وی با قدردانی از حسن اعتماد سرمایه گذاران تصریح کرد: از هر تلاشی در تحقق اهداف مورد نظر فروگذار نخواهم کرد و از سرمایه گذاران می خواهم ضمن پیگیری برنامه های خود، وظایف مدیران دستگاهها و حتی شخص بنده را برای تسریع در این امر مشخص کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد هم با اشاره به فرصت های طلایی استان در زمینه های اقتصادی گفت: زمینه های کار فراهم است و امیدواریم با همت بلند مسئولان و سرمایه گذاران بتوانیم یزد را در جایگاهی که شایسته آن است قرار دهیم.
'علی زینی وند' با بیان اینکه اجازه سنگ اندازی سر راه سرمایه گذاران را نخواهیم داد گفت: تمام توان و همت خود را برای این بخش به کار خواهیم بست و با سرعت و دقت کارها را دنبال خواهیم کرد.
وی در عین حال همراهی و همکاری مسئولان استان برای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری در یزد را خوب ارزیابی کرد.
1968/ 6197 خبرنگار:محمود رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.