مصطفی سالاری روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌ های دهه فجر شهرستان بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن ‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوع و باشکوه‌تری در دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مراسم‌های مربوط به این ایام باید همراه با یک‌شور و نشاط خاصی در جامعه باشد، یادآور شد: در سال جاری باید از برنامه‌ها و اقدامات کلیشه‌ای که سال‌های قبل انجام می‌ شد، پرهیز شود و با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه با کیفی سازی در راستای افزایش نشاط عمومی جامعه باشد.
فرماندار یزد با اشاره به مردمی بودن حرکت انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر حرکت ‌های مردمی بود و در این زمینه ادارات و نهادهای مختلف با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد بستر را برای مشارکت همه اقشار جامعه در جشن‌های انقلاب فراهم کنند.
سالاری در ادامه با اشاره به اینکه امروز با نسلی روبه رو هستیم که زمان انقلاب را درک نکردند و با پرسش‌های مختلفی روبه روند، اظهار کرد: ارائه ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل‌ گرفته است به نسل جوان ضرورت دارد.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد بر استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در تبیین دستاوردهای نظام تأکید کرد و گفت: امروز برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخت و با توجه به ابزارها و روش‌های جدید برنامه‌ ریزی کرد.
وی با بیان اینکه وحدت و انسجام باید محور اصلی جشن‌ های انقلاب باشد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سال 57 با وحدت کلمه و یکپارچگی آحاد ملت به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که در شرایط کنونی جامعه، بیش از هر زمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که با هدف ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ کردن آیین‌های دهه فجر دارند، خنثی شود.
12تا 22بهمن در تقویم ایران دهه فجر نامگذاری شد و همزمان با نخستین روز آن به مناسبت
سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر آغاز می شود و تا 22بهمن ادامه دارد.
شهرستان یزد بیش از 600 هزار نفر جمعیت دارد.
7537 /2047 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.