حجت الاسلام عباس هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی از آذرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد که بر این اساس برنامه های ستاد از سوی 228 کمیته (در هر شهرستان 24 کمیته) اجرایی می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این 33 ستاد شهری، 200 ستاد روستایی و یکصد کمیته مردمی در مساجد و محلات برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های دهه مبارک فجر در استان مرکزی تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان باید با پایان هفته جاری برنامه های خود را به ستاد دهه مبارک فجر استان ارائه کنند، بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز تاریخی ورود امام راحل به ایران اسلامی 12 بهمن در حجره طلبگی امام خمینی (ره) در مدرسه سپهداری اراک و همچنین بیت تاریخی امام راحل در خمین با حضور مسئولان از مهمترین برنامه های هر سال این دهه است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 12 بهمن امسال روز پنجشنبه و همزمان با تعطیلی مدارس است، زنگ انقلاب مدارس روز شنبه 14 بهمن نواخته می شود.
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: به ‌تصویر‌ کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، توسعه ستادهای مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی، فراگیرسازی برنامه‌های امیدآفرین، نشاط ‌افزا، پویا و اثربخش از جمله راهبردهای این ستاد در سال جاری است.
وی گفت: تبیین اندیشه های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری در بین آحاد مردم، ضرورت حفاظت از ارزش های نظام، شناسایی آسیب ها، تهدیدها و توطئه های دشمنان بر علیه ایران اسلامی، تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی، نقش انقلاب در تقویت روحیه ظلم ستیزی و تقویت همبستگی و وفاق ملی و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مهمترین اهداف ستاد برگزاری جشن بزرگ انقلاب در استان مرکزی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: محور تمام برنامه های ستاد دهه مبارک فجر برای حضور گسترده و پرشور مردم این استان به خصوص کلانشهر در راه پیمایی 22 بهمن است، که این آیین در بیش از160 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.
سال گذشته بیش از پنج هزار عنوان برنامه در دهه مبارک فجر استان مرکزی برگزار شد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.