سید مهدی رضوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با صرف 14میلیارد ریال هزینه 75 هزار متر مربع معابر شهری در سالجاری آسفالت شد، افزود: مهمترین اولویت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، میدان ورودی و خروجی شهرک صنعتی است که 12میلیارد ریال هزینه شد، امیدواریم این طرح دهه مبارک فجر سال 1396 به بهره برداری برسد.
وی تاکید کرد: طرح خروجی شهر مروست از سمت هرات نیز اجرا شد، امیدواریم با جذب اعتبار این پروژه نیز تکمیل شود.
وی افزود: فضای سبز و ایجاد پارک های محلی (پارک پردیسان)، اولویت بعدی شهرداری در 9 ماهه امسال بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.
رضوی بیان کرد: عملیات آسفالت خیابان های اصلی، کوچه ها ،معابر و محلات با هدف تسهیل در عبور مرور شهروندان از ابتدای سالجاری در دستور کار شهرداری قرار گرفت که 75 هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی شد.
به گفته وی، زیرسازی تمام کوچه های شهر مروست انجام شد، که با بهبود شرایط آب و هوایی آسفالت خواهد شد.
شهردار مروست اظهار کرد: در زمینه ترافیک نیز نصب سیستم جداکننده در 2 چهار راه و تجهیز 2بوستان شهری از نظر روشنایی و نورپرداری در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه از روشنایی و نوردازی خیابان امام(ره) مروست خبر داد و اظهار کرد: در نظر داریم سنگ فرش و آسفالت آن که از خیابان های اصلی شهر است تا نوروز 97 به اتمام برسد.
رضوی احداث گلخانه و تفکیک زباله از مبدا را از دیگر کارهای فرهنگی شهرداری برشمرد و تاکید کرد: این طرح که با کمک مردم و بخصوص بانوان انجام شده با استقبال همشهریان مواجه شده است.
وی در زمینه زمین های « سُگلی» که دغدغه برخی شهروندان است، افزود: این زمین ها در محدوده قانونی شهرداری نیست،نمی توان مجوز ساخت را برای اراضی صادر کرد.
شهردار مروست پرداخت به موقع عوارض را یکی از نیازهای شهرداری عنوان کرد و گفت: مشارکت شهروندان در فعالیت های عمران شهری در راستای واریز عوارض می‌تواند شهر را در مسیر توسعه و بالندگی قرار دهد.
رضوی نبود زمین دولتی در بخش مروست را یکی از مشکلات شهرداری دانست و عنوان کرد: شهرداری برای ساخت هر پروژه ای باید برای خرید زمین هزینه پرداخت کند که این مساله مشکلات را برای شهرداری به وجود آورده است.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از شهر یزد واقع شده است.
7534/ 2047/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.