سید محمد رستگاری شامگاه شنبه در جمع مدیران اجرایی شهرستان افزود: مردم باید از عملکرد نظام آگاه باشند و برای تحقق این امر باید همواره ارتباط قوی بین مدیران و خبرنگاران رسانه های گروهی در مهریز وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: خبرنگاران از سکوت بعضی مدیران شهرستان گله مند هستند، برقرار ارتباط منطقی با نمایندگان رسانه های گروهی از جمله مسائلی است که همواره مدنظر مدیران قرار گیرد.
فرماندار مهریز تصریح کرد: بی تفاوتی مدیران قابل قبول نیست، باید سیاست ها ، دستاوردها و دستوالعمل های دولت را اجرا کرد، اجرایی شدن آنها موجب امیدواری مردم به نظام و کشور می شود .
رستگاری یادآور شد: با توجه به موقعیت فعلی ، گره ها و مشکلات مردم به هر طریقی که شد، باید حل و فصل شود و نباید هیچگاه از مشکلات آحاد مردم غافل شد .
همچنین امام جمعه مهریز گفت: از وجود نیروهای بومی برای کار در کارخانه ها و مراکز اقتصادی و خدماتی شهرستان استفاده شود، کارفرمایان حق و حقوق کارگران را مطابق قانون و مقررات پرداخت کنند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، در ادامه به شرکت خودجوش مردم در راهپیمایی هفته گذشته برای پاسخگویی به اقدام هنجارشکنی برخی افراد به بهانه بیکاری، تورم و برخی مسایل اقتصادی و معیشتی افزود: مردم در تمام راهپیمایی ها، مراسم ها و انتخابات حضوری قوی داشته و دارند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند، باید مشکلات مردم را بررسی در حل و فصل آنها اقدام کرد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.