محمدرضا تابش سه شنبه شب در نشست هیات امنای دانشگاه یزد،افزود: گزارش ایجاد پژوهشکده میراث جهانی یزد در این نشست تشریح شد و اعضا با توصیه بر پیگیری موثر این امر، بر بهره گیری از نظرات صاحب نظران کشوری در استقرار این پژوهشکده در این دانشگاه تاکید کردند.
وی اضافه کرد: همچنین پیشنهاد دایر شدن مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و ایجاد گروه های آموزشی جدید در سه دانشگاه استان مطرح شد و با توجه به ظرفیت های هر شهرستان و تعداد اعضای هیات علمی، با دایر شدن مراکز تحقیقاتی سرامیک در دانشگاه های یزد و میبد و گروه های آموزشی مهندسی مواد، حقوق و مدیریت در دانشگاه میبد و گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه اردکان، منوط به اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی، موافقت شد.
عضو هیات امنای دانشگاه یزد گفت: برخی درخواست های اداری مرتبط با اعضای هیات علمی و کارکنان و امور جاری و انتصابات در جلسه مطرح و پیرامون آنها تصمیم گیری شد.
تابش همچنین عنوان کرد: در این نشست به پاس زحمات سید محمد میرمحمدی استاندار سابق و عضو هیات امنای دانشگاه یزد؛ با اهدای نشان دانشگاه توسط دکتر باقری قائم مقام وزارت علوم، از وی قدردانی شد.
این نماینده مجلس بیان کرد: در این نشست گزارشی توسط حسابرسان منتخب هیات امنا در دانشگاه های یزد، اردکان و میبد استماع شد و صورت های مالی سال 1395 به تصویب رسید.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفرجمعیت سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
7544/ 2047 / خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.