به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز دوشنبه در جمع کارکنان اداره کل بازرسی یزد افزود: بررسی دقیق توطئه های دشمنان از تحقق اهداف آنها علیه انقلاب و نظام اسلامی جلوگیری می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره برای تحقق اهداف خود و زیر سوال بردن ارزش های کشور فعالیت می کنند ادامه داد: بصیرت مردم و مسوولان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به نقش دستگاه های نظارتی اشاره کرد و تصریح نمود: دستگاه‌های نظارتی با شناسایی دقیق سرمنشاهای فساد به خصوص در زمینه قاچاق کالاها و فساد اقتصادی در بانک‌ها باید جلو هزینه‌های اضافی را بگیرند تا این دستگاه‌ها بالاترین بازدهی را با کمترین هزینه‌ داشته باشند.
دری نجف آبادی به اهمیت امانتداری و رعایت دقیق مقررات توسط مسوولان اشاره کرد و گفت: همه مسوولان اجرایی در بخش های مختلف همواره خود را امانتدار نظام و انقلاب اسلامی بدانند.
امام جمعه اراک تصریح کرد: همدلی ها و رعایت دقیق قانون نقش موثری در مبارزه با فساد و فتنه‌های داخلی و خارجی دارد ، بنابراین باید با پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات بر حق مردم به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کرد.
دری نجف آبادی در ادامه به حماسه بزرگ 19 دی سال 1356 و قیام مردم قم علیه رژیم ستم شاهی اشاره کرد و آن را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم قهرمان ایران ذکر کرد.
وی همچنین به اولین سالگرد ارتحال یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و خدمات و فداکاری‌های ایشان به نظام اسلامی اشاره کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سفر به استان یزد صبح امروز در مسجد حظیره در جمع مردم سخنرانی کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.