عبدالله گنجی، چهارشنبه شب در همایش بصیرتی شماری از مردم شهر مهریز با اشاره به جریان های اخیر در برخی شهرها و ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال عمومی افزود: به فرموده امام راحل (ره) تا هویت انقلاب باقی است، ما روز آرامی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: ملت و مسوولان ایران به خاطر هویت نظام و انقلاب همواره باید هزینه های استقلال و اسلام خواهی را بپردازند ، تنها چیزی که نجات بخش است، وجود بینش و بصیرت میان مردم و مسوولان است .
این تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: در اغتشاش های اخیر، مطالبه ای در آن دیده نمی شد، در حقیقت یک نوع حرکت ساختار شکنانه علیه نظام بود که کار خدا بود، یک بار دیگر دست ایادی کفر و هم پیمانانشان در منطقه برای مردم رو شود.
گنجی تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، کفر جهانی و حامیان آنها در جهان و منطقه به دنبال شکست نظام الهی و ولایی ایران بوده و هستند که آخرین آن ایجاد گروهک تروریستی در منطقه داعش بود که منجر به شکست آنها شد.
وی با تشریح اوضاع منطقه افزود: همه تلاش آمریکا این بود و هست که اسلام و ایران اسلامی را از خاورمیانه حذف کنند که با تلاش و مجاهدت رزمندگان قهرمان اسلام تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.
مدیر مسوول روزنامه جوان در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی در محاصره اقتصادی و کمک کشورهای مرتجع عربی منطقه به داعش با تکفیری ها مبارزه کرد و آنها را شکست داد که نتیجه این مجاهدت ها ، ایجاد افزون بر پنجاه تیپ از بسیج مردمی در کشورهای منطقه بود.
گنجی یادآور شد: در کشور، نه مشکل مالی داریم و نه مشکل نیروی انسانی، بعضا نگاه برخی افراد به دیگران است که موجب خسارت به کشور شده است.
این فعال رسانه ای، تحقق آرمان های امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل بسیج جهانی اسلام با شکل گیری بسیج مردمی در عراق و حزب الله در سوریه ، ترکیدن حباب ایجاد دولت کردها در منطقه، تمرین توانمندی ایران در دفاع از مسلمانان منطقه، تزریق خون به رگ های شیعه با شهادت رزمندگان مدافع حرم و افزایش غرور ملی و فروپاشی شورای همکاری خلیج فارس را از جمله دستاوردهای جنگ با داعش عنوان کرد.
این یادگار دفاع مقدس اظهار کرد: تاریخ 200 ساله ایران اسلامی باعث سرافکندگی انسان می شود ولی با ظهور انقلاب که معجزه الهی بود، امروز در خاورمیانه حرف اول را می زنیم.
همایش بصیرتی شماری از مردم مهریز با حضور امام جمعه و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.