آیت الله محمد رضا ناصری یزدی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: شناسایی استعدادها و استفاده صحیح و جدی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مساله مهم و سرنوشت سازی است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه خود بر اساس آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری به برنامه ریزی و همکاری همگان در بخش های مختلف نیاز مبرم دارد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: استفاده از تجربه هشت سال دوران طلایی دفاع مقدس و ظرفیت های موجود در بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند در موفقیت نظام و اهداف کشور موثر باشد.
ناصری با قدردانی از تلاش های فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ، اخلاص و فداکاری و پشتکار بسیجیان دلاور نظام به راه عزت بخش خود ادامه می دهد و این مدیون فعالیت های گذشته است.
نماینده ولی فقیه در استان به نقش مردم یزد در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم مومن و فداکار در 38 سال گذشته با همدلی در تمام عرصه ها به کشور و نظام خدمت کرده اند.
ناصری افزود: باید همین روحیه اخلاص و فداکاری در راه دین و ارزش های الهی نیز تداوم داشته باشد که قطعا تا مردم قهرمان تابع ولایت فقیه هستند هیچ دشمنی به اهداف خود نمی رسد.
همچنین در این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و با تهدید و در قالب جنگ احزاب مدرن، اهداف و آرمان های انقلاب را نشانه گرفته اند، گفت: انقلاب در جنگ مدرن احزاب با استکبار جهانی درگیر است.
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور افزود: انقلاب اسلامی با ولایتمداری و بصیرت توطئه های استکبار را پشت سر گذاشته است و در جنگ احزاب مدرن به پیروزی می رسد.
وی در مراسم یاد شده که استاندار و تعدادی از مسئولان و بسیجیان یزد حضور داشتند با تشکر از سرتیپ دوم اکبر فتوحی، سرتیپ دوم فتح الله جمیری را به عنوان فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد معرفی کرد.
جمیری پیش از این فرمانده سپاه استان بوشهر بود.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی دارد.
7536*2047* خبرنگار- کاظم سبحان زاده * انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.