با برگزاری دیدارهای یک چهارم و نیمه نهایی ، محمد رضایی از اصفهان و امیررضا کنعانی از اردبیل به فینال این رقابت ها راه پیدا کردند که محمد رضایی از اصفهان عنوان قهرمانی اسلحه اپه را به خود اختصاص داد.
همچنین عنوان سوم مشترک رقابت های انفرادی اسلحه اپه نیز به حسین جعفری از یزد و سامان آزادیان از همدان رسید.
بعد از برگزاری مسابقه های مقدماتی ، محمد رضایی از اصفهان ، طاهر عاشوری از آذربایجان غربی ، سامان آزادیان از همدان ، محمدصادق عابدی از مازندران ، حسین جعفری از یزد ، مهدی اعلایی از خراسان رضوی ، فرجی از آذربایجان شرقی و امیررضا کنعانی از اردبیل هشت نفر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بودند.

این مسابقه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان یزد و جمعی از مسولان اجرایی و علاقه مندان با رقابت 64 شمشیرباز از استان های مختلف کشور در سالن شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد.
این دیدارها با برگزاری مسابقه تیمی اسلحه اپه روز دوشنبه چهارم دی ماه از صبح در سالن شهید صدوقی (ره) یزد و فینال نیز از ساعت 17 در مجتمع تجاری ستاره پیگیری می شود.
رقابت های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور روز یکشنبه با حضور 160 ورزشکار از 18 استان در سالن شهید صدوقی (ره) یزد با برگزاری دیدارهایی در اسلحه اپه آغاز شد.
این مسابقات به مدت 6 روز در سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر در 2 بخش انفرادی و تیمی پیگیری می شود.
در اولین روز این رقابت ها که با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و ورزشی استان و تعدادی از علاقه مندان آغاز شد، 64 شمشیر باز در اسلحه اپه با هم به رقابت می کنند.
در ادامه مسابقات دیدارهای انفرادی و تیمی به ترتیب در اسلحه های فلوره و سابر برگزار می شود.
هیات شمشیربازی یزد جزو هیات های برتر کشور است و هم اکنون 350 ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی هستند و 15 ملی پوشش یزدی هستند.
استان یزد 45 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و جمعیت آن بر اساس سرشماری آبان ماه سال 95یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت است.
7536/ 2047 خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.