سید حمید کلانتری عصر روز پنجشنبه در کار گروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مهریز با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته به اهمیت بخش تعاون در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: از بخش های مهم تاثیرگذار در این عرصه فعالیت تعاونی هاست .
وی ادامه داد: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با مشارکت بخش تعاون موجب ایجاد اشتغال و تولید و کمک به توسعه و همچنین رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی است که همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.
معاون وزارت تعاون در ادامه به نقش ظرفیت های انسانی برای ارتقای توسعه در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور اشاره کرد و افزود: اساس توسعه هر منطقه متکی به نیروهای انسانی کارآمد و آماده به خدمت است .
کلانتری با بیان اینکه مهریز ویژگی های خاص خود را دارد، تاکید کرد: ایجاد اتاق فکر با بهره گیری از نخبگان استان یزد و منطقه و با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب ، گردشگری و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس - کرمان و زاهدان موجب توسعه همه جانبه مهریز خواهد بود.
وی تصریح کرد: همه شرایط در مهریز برای توسعه فراهم است بنابراین با برنامه ریزی و ایجاد همدلی می توان شاهد موفقیت و عزت و آبادانی منطقه بود و قطعا برای رسیدن به آن باید از همت جمعی استفاده کرد.
در این جلسه همچنین فرماندار و امام جمعه مهریز با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان در بخش های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی به ضرورت همکاری مسوولان استان تاکید کردند.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به مهریز همچنین از بندرخشک پیشگامان و چند طرح تعاونی بازدید و در جریان فعالیت ها و مسائل آنها قرار گرفت.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.