حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شامگاه شنبه در دیدار جمعی از رانندگان مهریز با قدردانی از فعالیت آنها در عرصه حمل و نقل و اینکه رسیدگی به مشکلات وظیفه مهم مسوولان است، افزود: حمل و نقل از بخش های زیر بنایی اقتصادی هر جامعه است.
وی ادامه داد: رابطه میان بازار تولید و مصرف به عهده قشر سخت کوش و گمنام رانندگانی است که در شرایط مختلف برای خدمت به مردم و جامعه اسلامی از هیچ کوششی در حوزه خود دریغ نمی کنند.
امام جمعه مهریز به مطالبات رانندگان شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از تقاضاهای مکرر رانندگان آنها این است که برخی کارخانه ها و معادن شهرستان از وسایل آنها برای حمل بار استفاده نمی کنند.
محی الدینی با بیان اینکه هم اکنون این موضوع در شهرستان به صورت دقیق و کامل اجرایی نمی شود، اظهار کرد: قطعا در انتقال بار و عرضه به بازار باید رانندگان مهریز در اولویت باشند.
امام جمعه مهریز یادآور شد: در این خصوص تاکنون رانندگان زیادی با مراجعه به مسوولان برای حل موضوع همکاری آنها را خواستار شدند که امیدواریم با جدیت رسیدگی شود.
محی الدینی اظهار کرد: مهریز از لحاظ تعداد راننده و کامیون در استان یزد جزو شهرستات های پیشگام است که باید حق و حقوق آنها به نحو شایسته ای رسیدگی و محقق شود.
در این دیدار تعدادی از رانندگان از اینکه حمل بار شهرستان به سایر مناطق کشور توسط افراد غیر بومی انجام می گیرد، انتقاد کردند و رسیدگی جدی مسوولان و امام جمعه را خواستار شدند.
مهریز افزون بر یک هزار و 500 راننده دارد، انجمن کامیونداران شهرستان 600 عضو دارد که در یکسال اخیر بارها این افراد با مراجعه به مسوولان استان یزد و شهرستان رسیدگی به مطالبات خود و به خصوص تعیین تکلیف در خصوص جابه جایی بار به مناطق مختلف کشور را خواستار شدند.
در مهریز انواع معادن ، شرکت ها و کارخانه های زیادی وجود دارد که برای جابه جایی بار و انتقال تولیدهای خود به کامیون نیاز دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/ خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.