هادی مقیمی عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در برخی از شبکه ها و تارنماهای غیر رسمی شهرستان خبر کذبی مبنی بر اینکه فولاد اشکذر به اردکان منتقل می شود، منتشر کردند ، در این خصوص لازم است چند نکته را متذکر شد .
وی اضافه کرد: مدیران کارخانه فولاد در شهرستان اشکذر سرمایه گذاری کرده اند،41 درصد آن متعلق به سهام عدالت و 35 درصد به کارخانه فولاد آلیاژی و فولاد غدیر ایرانیان اردکان تعلق دارد و بقیه، سهام سایر افراد است.
فرماندار اردکان با بیان اینکه کار احداث فولاد اشکذر از چند سال قبل در اشکذر شروع و بخشی از ساختمان های اداری و فنداسیون کارخانه اجرا شد، تصریح کرد: هیچگونه درخواستی از سوی مسئولان شرکت یادشده مبنی بر تغییر پروانه یا انتقال به اردکان به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ارائه نشده، عملا این موضوع منتفی است .
مقیمی از مردم درخواست کرد، اخبار را از منابع رسمی دنبال و از مدیران شبکه ها و سایت های غیررسمی خواست قبل از انتشار از صحت و سقم خبر اطلاع پیدا کنند، و باعث نگرانی و ناراحتی مردم نشوند .
چندی پیش در یکی از سایت های غیرمجاز شهرستان اردکان خبر « انتقال و احداث طرح فولاد یک» در اردکان که مطلق به شهرستان اشکذر است، منتشر شد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 2047 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.