فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با تاکید بر ضرورت تقویت تفکر نیروهای بسیجی اقشار مختلف جامعه گفت: عزت و سربلندی حاصل حضور حماسی بسیجیان در صحنه است.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد در اجتماع بسیجیان شهرستان با بیان اینکه بسیج متعلق به هیچ گروه خاصی نیست، افزود: بسیج متعلق به همه اقشار است و هرکس که به اسلام اعتقاد دارد به نوعی بسیجی است.
وی یادآور شد :به شکر خداوند متعال و به همت رزمندگان و بسیجیان ، بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی ایران کارنامه بسیار درخشانی از خود به جا گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی باید در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی پیشگام باشند، اظهار کرد : یکی از نقاط برجسته انقلاب شجره طیبه بسیج است و به برکت همین حضور انقلاب به دنیا صادر خواهد شد و بسیج امروز الگویی برای ملت های آزادیخواه جهان است.
وی بیان کرد: بسیجیان کسانی هستند که همواره حافظ و دوستدار نظام و انقلاب اند و در همه حال با موقعیت شناسی دقیق ، بصیرت حقیقی خود را اثبات کرده اند.
در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان حضور داشتند.
هرات مرکز شهرستان 30هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

**
رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه گفت: مردم نوعدوست این شهرستان تاکنون یک میلیارد و 87 میلیون ریال به منظور کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور، اهدا کرده اند.
خلیل اکرمی افزود: از این مبلغ 267میلیون ریال کمک های نقدی و بقیه کمک غیرنقدی شامل مواد غذایی ، پتو، پوشاک ، البسه و وسایل گرمایشی است.
وی با بیان اینکه کمک های نقدی به حساب جمعیت هلال احمر واریز شد، اظهار کرد: کمک های غیرنقدی هم برای ارسال به مناطق زلزله زده به جمعیت هلال احمر استان یزد تحویل شد .
اکرمی ادامه داد : مادرشهید مرتضی فلاح زاده 50 میلیون ریال و علی فیروزی 100میلیون ریال اهدا کردند.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ابرکوه آماده دریافت کمک های مردمی است، افزود: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 99999 نزد بانک ها به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.
به گزارش ایرنا دو هفته گذشته زمین لرزه شدیدی با قدرت 7.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9 و 33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

**
رئیس اداره بهزیستی اردکان گفت: توجه به رشد متوازن جسمانی و روانی کودکان از سوی خانواده‌ها ، مهدهای کودک و مدارس بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل مهدهای کودک این شهرستان از خدمات بهتری بهره مند خواهند شد .
امیرولی عضدزاده در نشست هم اندیشی مدیران مهدهای کودک شهرستان افزود: کودکان سرمایه‌های انسانی و آینده سازان جامعه هستند، توجه به اهمیت آموزش روابط اجتماعی و مهارت های زندگی در سال‌های اولیه کودکی و تأثیر آن بر سلامت روانی و تسهیل رشد اجتماعی – شناختی و عاطفی کودک مهم است.
وی بیان کرد : تلاش بهزیستی بر این است که علاوه بر توسعه کمی مهدهای کودک ، توسعه کیفی آن نیز در ابعـاد مختلف مـد نظر قرار گیرد.
عضدزاده افزود : در این راسـتا موضوع آموزش پرسـنل و به کارگیری مربیان آموزش دیـده در مهـدهای کودک ، برنامه جامع نظارت و ارزیابی مهدهای کودک ، به کارگیری وسایل و تجهیزات اسـتاندارد در مهدهای کودک و ... نمونه هایی از اهتمام به افزایش کیفیت خـدمات ارائه شده از سوی مهدهای کودکهاست.
در این نشست مدیران مهدهای کودک پیشنهادات خود را در رابطه با شیوه های کیفی سازی خدمات بیان کردند و لیست های ارزشیابی مهدهای کودک شامل نحوه دریافت شهریه ، بررسی ارائه محتوای آموزشی،وضعیت ایمنی و بهداشت مهدهای کودک و بررسی شد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.

**
فرماندار خاتم با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان بیشتر ترویج شود، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار هستند.
فرجام فاضلی در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران روستاهای چاهک و هاشم آباد بخش مرکزی خاتم افزود: آنها ا نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند.
وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار موجب اعتلای دین، حفظ عزت و استقلال کشور است ،‌خدمت به این فرهنگ خدمت به اسلام است.
وی همچنین به نقش بسیجیان اشاره کرد و یادآور شد: بسیج در انتقال پیام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه نقش تعیین کننده ای دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا واقعا مثال زدنی است و آنان اسوه صبر و مقاومت برای همه ما هستند.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد تصریح کرد: امروز آنچه عالم را به لرزه در می آورد تداوم تفکر بسیجی است باید با این تفکر فتنه های دشمنان را خنثی کرد .
7534/7540/ 7544/ 2047/ خبرنگار: شهلا حیدری، کارگر ابرقوئی، مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.