عباس محمدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رفاه حال مردم شریف استان یزد و با توجه به تقاضای مکرر اهالی استان مبنی بر برقراری پرواز یزد – تهران در ساعت های اولیه صبح در روزهای شنبه و یک شنبه، مذاکراتی با مسئولان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در تهران انجام شد و این شرکت اقدام به افزایش دو سورتی پرواز در مسیر یزد- تهران کرد.
وی افزود: این پروازها توسط یک فروند هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) با ظرفیت 70 مسافر در ساعت 3:20 بامداد روزهای شنبه و یک شنبه هرهفته فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد فرودگاه بین المللی مهرآباد ترک خواهد کرد.
مدیرکل فرودگاه‌های یزد همچنین از راه‌اندازی پرواز یزد - شیراز از امروز چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: ATRهای جدید و تازه خریداری شده ایران‌ایر هر هفته چهار پرواز رفت و برگشت با ظرفیت 70 مسافر در این فرودگاه برقرار می‌کنند.
وی با بیان اینکه این پروازها از مبدأ فرودگاه بین المللی یزد در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 13:00 ظهر به مقصد فرودگاه بین المللی شیراز انجام خواهد شد، ادامه داد : این هواپیما در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت1:35 بامداد فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه یزد ترک خواهد کرد.
فرودگاه یزد با پیشرفت های زیرساختی در دولت تدبیر و امید هر سال شاهد رشد تعداد پرواز ها و مسافران بوده به گونه ای که در سال 1395نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تعداد پرواز در این مرکز 26 درصد و تعداد مسافر جابجا شده 28 درصد و نیز میزان بار جابجا شده 22 درصد افزایش داشته است.
1968/6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.