عباس محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره تاخیر امروز پرواز تهران به یزد اظهار کرد: از نظر تاخیرها حق با مردم و مسافران است و با وجودی که تاخیر امروز هم از مبدا بود تعدادی از مسافران در اعتراض به این امر از هواپیما پیاده نمی شدند.
وی با بیان اینکه این مشکل در گفت و گو با این افراد حل شد ، افزود: پیگیر رفع تاخیرها که عمدتا ازفرودگاه های مهرآباد و مشهد به یزد است هستیم اما مشکل استان یزد به تنهایی نیست.
مدیرکل فرودگاه های استان یزد تصریح کرد: در تلاش هستیم تا تاخیرهای ورودی به یزد نیز همچون تأخیرهای مبدا یزد به حداقل برسد ولی واقعیت این است که برخی از این مشکلات از حیطه اختیار فرودگاه یزد خارج است.
تاخیر ٣ ساعته پرواز امروز شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران به یزد موجب اعتراض مسافران و پیاده نشدن عده ای از آنها از هواپیما در فرودگاه یزد شده بود.
فرودگاه یزد با پیشرفت های زیرساختی در دولت تدبیر و امید هر سال شاهد رشد تعداد پروازها و مسافران است به گونه ای که در سال 1395نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تعداد پرواز در این فرودگاه 26 درصد و تعداد مسافر جابه جا شده 28 درصد و نیز میزان بار جابجا شده 22 درصد افزایش داشته است.
1968*2047* خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.