حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه با تبریک پیروزی بزرگ و تاریخ ساز جبهه مقاومت بر کفر و استکبار جهانی در این فتنه پیچیده که سایه سیاه دولت خود خوانده داعش را بر عراق و سوریه افکنده بود، اعلام شد.
به گزارش ایرنا، وی گفت: این پیروزی حاصل سه سال مقاومت در عراق و 6سال مقاومت در سوریه بود که در این مدت 600 هزار سوری شهید شدند و 6میلیون آواره به جای ماند و 600 میلیارد دلار خسارت عمرانی به جای گذاشت و فقط با هدف تخریب و ناامنی در جهان اسلام و تأمین امنیت اسرائیل صورت گرفت .
حسینی یادآور شد: این پیروزی بزرگ را که رهین هدایت های بصیرانه مقام معظم رهبری و حمایت های ملت بزرگ ایران و جانفشانی مدافعین حرم ،حزب الله لبنان و زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان و تلاش های مجاهدانه سرداران رشید اسلام همچون سردار سلیمانی و سردار فلاح زاده است .
وی افزود: به لطف خدا از این پس فصل جدیدی در منطقه آغاز شده است که مهمترین ویژگی آن ضعف مثلث شوم غربی ، عبری و عربی در برابر جبهه مقاومت در جهان اسلام است .
حسینی اضافه کرد: این مثلث شوم بود که می خواست خاورمیانه را در چنگال خود داشته باشد ولی به لطف خدا و حماسه جبهه مقاومت تاکنون ناکام شده است .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: این پیروزی در حقیقت پیروزی بسیج است که به لطف خدا امروزه میوه شیرین این شجره طیبه را جهان اسلام استفاده می کند و بسیج تاکنون حافظ انقلاب در برابر انواع دسیسه ها ، توطئه ها و نیرنگ های رنگارنگ دشمن ، بویژه شیطان بزرگ آمریکا بوده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه ، به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (عج) و همچنین سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) مطالبی بیان کرد.
امام جمعه ابرکوه همچنین از تلاش همه مردم خوب این شهرستان در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و غرب کشور تشکر کرد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.