محمدرضا جعفر خرمی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ابرکوه با بیان اینکه در این موکب ها صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده غذایی در شبانه روز بین زائران توزیع شد، افزود: بیش از 700 داوطلب مردمی مدت 14 روز، شبانه روزی خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را بر عهده داشتند.
وی با بیان اینکه از هفتم آبان ماه پذیرایی از زائران اربعین حسینی آغاز شد، و این خدمات تا 21 آبان ماه ادامه داشت ،ادامه داد : در همین مدت علاوه بر پذیرایی از زائران اربعین حسینی به طور متوسط روزانه بیش از20هزار زائر درموکب ها اسکان یافتند.
این مسئول تاکید کرد: امسال در اربعین یکهزار و200 نفر شامل خادمین « جای پای یار» نظافت مسیر نجف تا کربلا را عهده داشتند.
جعفری خرمی با قدردانی از مردم مومن و متعهد استان اظهار کرد: 78 دستگاه کامیون و تریلر اقلام مورد نیاز زایران شامل مواد غذایی، وسایل پخت وپز، حمام سیار، پتو و موکت به ارزش 33میلیارد ریال قبل از همایش پیاده روی اربعین از استان توسط موکب ها به عتبات عراق ارسال شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از مردم مومن و خیر یزد خواست کمک های نقدی خود را برای بازسازی عتبات و همچنین پذیرایی از زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی در سال آینده به حساب 0104047070007 بانک ملی شعبه بازار یزد واریز کنند.
وی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران استان سال گذشته 20میلیارد ریال برای تامین غذا و اسکان زائران اربعین حسینی اهدا کردند .
*7540 *2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.