سرهنگ علی اصغر سلمانی سه شنبه شب در نشست خبری با نمایندگان وسایل ارتباط جمعی شهرستان افزود: این تعدادی بسیجی در 56 پایگاه مقاومت و پنج حوزه ، سه گردان بیت المقدس ، یک گردان امام حسین (ع) و نیز گردان فاطمه الزهرا (س) فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: تاکنون 360 حلقه صالحین در شهر و مناطق روستایی و در پایگاه های مقاومت در مساجد مهریز تشکیل شد و در بخش های دینی ، فرهنگی و اجتماعی فعالیت مستمر دارند.
این مسئول در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان در مجموع 150 برنامه متنوع با همکاری مردم و اقشار بسیج برگزار می شود.
سلمانی برنامه های شاخص هفته بسیج را شامل گردهمایی رزمندگان بسیجی ، نشست های بصیرتی ، همایش حلقه های صالحین ، سرکشی از خانواده های شاهد و غبارروبی و عطر افشانی قبور منور شهیدان ذکر کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مهریز به اهمیت اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته افزون بر 40 میلیارد ریال در این شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.
سلمانی بدون اشاره به تعداد طرح های اجرا شده در خصوص اقتصاد مقاومتی یادآور شد: فعالیت در حوزه کشاورزی ، دامداری و همچنین مشاغل خانگی محور فعالیت بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی در مهریز بوده است.
هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود.
مرکز شهرستان 50هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541*2047* خبرنگار: ندا سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.