به گزارش ایرنا مراسم گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با شعار هیهات من‌ الذله و مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم اردکان از مسجد کوشکنو اردکان به طرف مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، شعار مرگ برآمریکا، عقلانیت، وحدت و استقامت و ما دانش‌آموزان آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم انزجار خود را از سیاست‌های دولت و حاکمیت استکباری آمریکا اعلام کردند.
در میان راهپیمایی کنندکان فرماندار اردکان، امام جمعه موقت، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مدیرآموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند .
قطعنامه راهپیمایی یوم الله 13 آبان نیز در پایان این مراسم قرائت شد.
13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.
13 آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544 / 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.