به گزارش ایرنا، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند.
مراسم 13 آبان در بندرعباس مرکز استان هرمزگان نیز از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح از بلوار جمهوری مسجد ابوالفضل (ع) آغاز شد و با تجمع راهپیمایان در گلزار شهدا ادامه یافت.
شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «الله اکبر» ، «لبیک یا خامنه ای» ، «هیهات من الذله» و «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم» بار دیگر ضمن ابراز انزجار خود از استکبار جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.
جانشین دانشگاه امام حسین (ع) نیز به عنوان سخنران مراسم 13 آبان در بندرعباس گفت: سخنان اخیر دولاند ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان داد که اقتدار کشور به حدی است که آمریکا احساس خطر می کند.
سردار محمد رضا شعبانی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک مدل رفتاری و الگویی برای کشورهای دیگر است.
راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در بندرعباس با قرائت قطعنامه سراسری ویژه 13 آبان پایان یافت.
13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.