به گزارش ایرنا محمدرضا تابش صبح روز شنبه در جمع تعدادی از مدیران استان با اشاره به سه رویداد مهم اتفاق افتاده در سیزدهم آبان ماه اظهار داشت: رهبری بی بدیل حضرت امام (ره) که نقش موثری در به خودباوری رساندن مردم داشت، انقلابی را پی افکند که مردم برای تحقق و حفظ آرمان های آن از بذل جان و مال خود فروگذار نکردند.
به گفته وی همه اقشار که چتر انقلاب را بالای سر خویش دیدند، با مشارکت آگاهانه و موثر، هم برای تعالی انقلاب تلاش کردند و هم در دوران دفاع مقدس صحنه های ایستادگی و مقاومت و همدلی آفریدند.
وی اضافه نمود: در این عرصه، نقش دانشجویان ما تعیین کننده بود همچنان که کار بزرگ آنها در تسخیر سفارت آمریکا، هوشمندانه بود و ملت ها را متوجه کانون توطئه بر علیه ملت ایران کرد و به هیمنه پوشالی آمریکا در ایران پایان داد.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در شرایط فعلی و پس از روی کار آمدن ترامپ و تیم مدیریتی وی که توطئه های آمریکا بر علیه ایران به صورت آشکار و پنهان شدت گرفته است، انسجام و وحدت ملی می تواند مانع پیشبرد سیاست های مزورانه آمریکا بر علیه ایران شود.
وی با تاکید بر اینکه بسترسازی برای دستیابی به وحدت در جامعه باید توسط مسئولان امر صورت پذیرد عنوان داشت: نمی شود از حفظ وحدت در جامعه دم زد ولی اقداماتی را انجام داد که در صفوف مردم خدشه وارد کند.
تابش تصریح کرد: هر سه قوه حول محور رهبری باید اهتمام خوبی بر حل مشکلات مردم داشته باشند و اعتماد مردم به حاکمیت را جلب نمایند.
روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده وه یاد آور سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، تظاهرات اعتراضی دانش آموزان در سال 57 بر علیه رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام است.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.