داوود پاک طینت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مراسم محمود زمانی قمی بعنوان استاندار یزد معرفی و از تلاش های سید محمد میرمحمدی قدردانی می شود.
وی اظهار کرد: بعد از این مراسم، نخستین نشست استاندار جدید یزد با صنعتگران برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: استاندار جدید بر ضرورت رعایت صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف منابع مادی تاکید دارد و پرهیز از نصب پارچه نوشته، آگهی های رسانه ای مکتوب و مجازی به مناسبت انتصاب وی را خواستار شده است.
محمود زمانی قمی عصر روز یکشنبه هفتم آبان ماه با تصویب هیات دولت به ‌عنوان سیزدهمین استاندار یزد پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.
وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد است و از اردیبهشت 1394 استاندار استان مرکزی بوده است‏.
زمانی قمی، عضو ستاد انتخابات محمدرضا عارف یکی از نامزدهای انتخابات ریاست ‌جمهوری ایران (1392) و مسئول هماهنگی امور استان های این ستاد بود.
وی همچنین عضو هیات رئیسه بنیاد باران است و از ‏مهر 1379 به‌ مدت سه سال و 8 ماه در دولت اصلاحات استاندار ایلام بود، از ‏تیر 1382 ‏به‌ مدت ‏2 سال و 3 ماه نیز به‌ عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری فعالیت کرد.‏‏
پیش از این سید محمد میرمحمدی در دولت یازدهم استاندار یزد بود .
زمانی قمی سیاست‌ مداری اصلاح طلب و از مدافعان جدی سیاست های دولت تدبیر و امید است و معاونت سیاسی استانداری همدان و سمنان و مدیر عاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را هم در کارنامه کاری خود دارد.
زمانی‌قمی در اواسط دهه 60 نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی سیستان و بلوچستان و از موسسین جهاد دانشگاهی این استان بود.
2088/ 6197 خبرنگاری: دانشی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.