محمد حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرسنل این مجمتع با عزم جدی، پشتکار و هماهنگی لازم بین واحدهای مختلف، با مدیریت زمان و انجام تعمیرات پیشگیرانه صحیح و به موقع، توقفات را کاهش داده و توانستند رکورد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید را به ثبت برسانند.
وی با بیان اینکه ظرفیت کلی و اسمی تولید کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق 550 هزارتن میلگرد در سال است تصریح کرد: محصولات این کارخانه تاکنون همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی تولید شده و نخستین اولویت تولیدکیفیت محصول است.
مدیر بهره برداری کارخانه نورد شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق این موفقیت را آغازی برای این مجموعه تولیدی عنوان و ابراز امیدواری کرد با توان، تلاش و انگیزه بیشتر بنوانیم طی یک برنامه زمان بندی باز هم رکورد شکن باشیم و با تداوم مسیر امروز و تولید محصول با کیفیت، برند BMISCO را جهانی کنیم.
حیدری خاطرنشان کرد: شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق (برند BMISCO) هم اکنون تولید کننده برترین نوع میلگرد گرید A3 در سایزهای 8 الی 32 ، میلگرد A4 و میلگرد ساده نیز با سفارش مشتری است، که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می کند.
در این مجتمع با ظرفیت تولید اسمی 550 هزارتن ، بیش از 300 نفر در بخش های مختلف به کار اشتغال دارند.
مجتمع فولاد بافق در 13 کیلومتری این شهر واقع شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغرعسکری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.