به گزارش ایرنا 'نصرت الله لطفی' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران یزد با بیان اینکه یوم الله 13 آبان امسال، ویژگی خاص دارد افزود: دستان چدنی آمریکا و لفاظی‌های رئیس جمهور این کشور را دیدیم و کینه دوزی های دیرنیه استکبار را علیه نظام دینی به خوبی مشاهده کردیم.
وی اظهار کرد: نباید از دستکش های مخملی کشورهای اروپایی بر دست های چدنی آمریکا غافل شویم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: رییس جمهور فرانسه، یکروز به ظاهر با پایبند نبودن به برجام مخالف است اما خط و نشون می کشد و همچنین استعمار پیر انگلیس هم اعلام موضع کرده بنابراین باید هوشیار باشیم .
وی خاطرنشان کرد: تمام مقدمات برای حضور مردم در 13 آبان برای به نمایش گذاشتن خشم و نفرت خود از استکبار با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فراهم شده است.
لطفی شعار روز 13 آبان امسال را 'غیرت انقلابی' اعلام کرد و گفت: هر انقلابی غیرتمند در یوم الله 13 آبان با مشت های گره زده در صحنه حضور خواهد داشت و نفرت خود را از آمریکا اعلام خواهد کرد.
وی یادآور شد: تکمیل کننده این شعار این است 'دیوار آمریکا فرو ریختنی است و به دیوار فروریختنی نباید تکیه کرد'.
*** نظام ما متکی به مردم است
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش آفرینی مردم ایران در عرصه های مختلف افزود: تنها نظامی شکست ناپذیر است که متکی به مردم باشد.
وی اظهار کرد: فروپاشی هر ساختار حکومتی و هر رژیمی با تحریم، تهدید یا جنگ های سخت، امکان دارد به جز نظامی که متکی بر مردم باشد.
لطفی اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلی حضور مردم و نمایش مردمی بودن نظام در دو اصل انتخابات و مناسبت های ملی قابل اثبات است و جهانیان هم نظارگر آن هستند.
قائم مقام شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از یوم الله 13 آبان به عنوان سالروز و نماد استکبارستیزی یاد کرد و گفت:مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی یکی از بارزترین ویژگی های انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه استکبار ستیزی نهفته در باور دینی ماست افزود: هر مسلمانی ، هر تابع قرانی ، هر انقلابی باید بپذیرد اصل استکبارستیزی مربوط به جناح ، گروه حزب نبوده و نیست.
لطفی با بیان اینکه باید لحظه لحظه های ما توام با روحیه استکبار ستیزی باشد تصریح کرد: حضور دانش اموزان برای بصیرت افزایی آنها در این روز بسیار موثر است اما به دلیل ضعف اطلاع رسانی ما متاسفانه به گونه ای دیگر در رسانه ها روز دانش اموز جا افتاده است.
وی با بیان اینکه این روز صرفا روز دانش اموز نیست بلکه اصل نماد استکبار ستیزی است گفت: همگان باید به عنوان یک وظیفه مسلم دینی و انقلابی نسبت به این روز احساس مسولیت داشته باشند.
***مناسبت‌های انقلاب، کارکرد جناحی ندارد
قائم مقام شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در برزگداشت مناسبت های ملی و انقلابی بحث اعتقادات دینی و انقلابی مطرح است گفت: در یوم الله 22 بهمن ، روز قدس ، 13 آبان یا دیگر مناسبت ها چیزی بنام این جناح آن جناح یا حزب مطرح نیست و همه سلایق و گروهها مردم را برای شرکت در این مراسم ها فرا می خوانند.
لطفی اظهار کرد: در یک نگاه واقع‌بینانه، مناسبت‌های انقلاب اسلامی هیچکدام کارکرد جناحی ندارند و همه در راستای حفظ نظام اسلامی و مرتبط با آرمان های اصیل و نهضت انقلاب اسلامی است.
*** انتخاباتی دانستن فتنه 88 جفا به نظام است
وی از 9 دی به عنوان فرصت دیگر برای مبارزه با استکبار یاد کرد و اظهار داشت: فتنه 9 دی در سال 88 به خاطر انتخابات نبود بلکه اسناد بدست آمده گویای مدارک و نقشه هایی در راستای براندازی این نظام مقدس بود که با حضور باشکوه مردم درحمایت از نظام جمهوری، این فتنه تمام عیار خاموش شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه این فتنه صدرصد استکباری بود اظهار کرد: در نظام انتخاباتی انقلاب اسلامی، امکان تقلب وجود ندارد.
وی ادامه داد: هرکس فتنه 88 را محدود به بحث انتخابات کند در حق نظام جمهوری اسلامی جفا کرده است، اختلافات انتخاباتی چه سنخیتی با آتش زدن مسجد، به عنوان مقدس ترین مکان داشت.
لطفی خاطرنشان کرد: همه شعارهایی که در این فضا داده می شد در تناقض و منافات صدرصدی با آرمان های انقلاب بود.
وی اضافه کرد: بزرگداشت 9 دی یک یاد آوری و هشداری سنواتی است به آنهایی که دنبال توطئه و فتنه جدید هستند و بدانند مردم ایران آنجایی که احساس کنند که دین و نظام دینی انها به مخاطره افتاده، حزب ، گروه و داخل و خارج نمی شناسند با تمام توان وارد صحنه می شوند .
2088/ 6197 خبرنگار کبری دانشی دهج**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.