محمد صابری عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درابرکوه اظهارکرد: این میزان پرداختی درقالب تعهدات کوتاه مدت، بلندمدت، مستمری و بیمه بیکاری به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.
وی بابیان اینکه روزانه 2میلیاردو 869میلیون تومان برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی دراین استان هزینه می شود افزود: 78درصد جمعیت استان یزد از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
صابری با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت کشوری از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند و رضایت و اعتماد مردم از عملکرد این سازمان در دولت تدبیر و امید با مدیریت دکتر نوربخش افزایش یافته خاطرنشان کرد : استان یزد به لحاظ ضریب پوشش بیمه ای مقام نخست کشور را دارد.
وی بابیان اینکه 840 هزار نفرجمعیت استان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند افزود: استان یزد درنسخه الکترنیکی ، پایلوت برچیده شدن دفترچه های بیمه ای است و بزودی کارت هوشمند جایگزین دفترچه ها خواهد شد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد به خدمات ارایه شده به بیمه شدگان اصلی، تبعی و کارفرما و شناسایی دقیق مخاطبان از طریق شماره تأمین اجتماعی با عنوان طرح SSN خبرداد و گفت : این شناسه بین‌المللی عددی 10 رقمی است که در فرآیند نام نویسی متمرکز به مخاطبان اختصاص داده می شود و استان یزد بعنوان پایلوت در اجرای این طرح مقام نخست کشور را کسب کرده است.
این مسئول بابیان اینکه هم اکنون 16هزارو 720نفر از کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند یاد آور شد: هیچ مشکلی برای بیمه شدن کارگران با پرداخت هفت درصد حق بیمه نداریم وکارگران می توانند به این سازمان درسراسر استان مراجعه کنند.
وی بابیان اینکه تلاش و هدف این سازمان کوتاه کردن فاصله خدمات رسانی است یاد آورشد: 16شعبه اصلی ، هفت شعبه اقماری و 2 شعبه کارگذاری در سطح استان به مردم خدمات تامین اجتماعی ارائه می کنند.
صابری با بیان اینکه هم اکنون 22 هزار و 950 کارگاه درسطح استان فعال هستند تصریح کرد: 48 درصد بیمه شدگان در بخش صنعت شاغل هستند .
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان یزد اظهار کرد: این سازمان 237 میلیارد تومان از کارآفرینان طلب کار است .
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.