به گزارش ایرنا ، محمد صابری عصر پنجشنبه در دیدار امام جمعه و سرپرست فرمانداری ابرکوه افزود: بیش از 50درصد جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند و این رضایت و اعتماد مردم از سازمان نشان از تلاش دولت تدبیر وامید با مدیریت دکتر نوربخش است.
وی با بیان اینکه روزانه 2میلیاردو 869میلیون تومان به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی دراین استان پرداخت می شود افزود: استان یزد درنسخه الکترنیکی، پایلوت در بحث برچیده شدن دفترچه های بیمه ای است وبزودی کارت هوشمند، جایگزین دفترچه ها خواهد شد .
امام جمعه ابرکوه هم در این دیدار گفت: کار سازمان تامین اجتماعی کار پر حجمی است ولی این سازمان با ارایه خدمات شایسته دلگرمی خوبی برای زندگی مردم فراهم کرده است .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهارکرد: خدمات خوب و مطلوبی که سازمان تامین اجتماعی ارایه می کند ، توانسته موجب اعتماد مردم به این سازمان شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: خروجی تلاش سازمان تامین اجتماعی موجب امید مضاعف مردم به نظام شده است.
وی بابیان اینکه بیش از دو سوم جمعیت شهرستان ابرکوه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: خدمات و فعالیت کارکنان سازمان تامین اجتماعی ابرکوه ستودنی است.
همچنین محمد محامدی مدیرکل سیاسی وسرپرست فرمانداری ابرکوه در این دیدار گفت : برغم اینکه ابرکوه یکی از شهرستانهای محروم استان یزد است دربحث رفع مشکلات ، این شهرستان باید به شهرستانهای برخوردار برسد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.