ناصر شمس عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای اشتغال، تولید، رشد و توسعه یک هزار و 200 کارگاه در کشور توسط این دانشگاه فعال است، اظهار کرد: برای حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال توجه و تمرکز اصلی بر تربیت افراد ماهر است.
وی افزود: نیاز امروز جامعه به تربیت افراد در دوره کاردانی است، این مهم توسط این دانشگاه شتاب بیشتری خواهد گرفت تا بتوان علاوه بر تربیت دانشجو ، متخصص مورد نیاز جامعه را هم با علم و فنون روز تربیت و وارد بازار کار کرد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: هم اکنون 172 دانشکده فنی وحرفه ای با بیش از 200 هزار دانشجو در 140رشته مشغول تحصیل هستند.
شمس بیان کرد: نگاهها به این باور است که برای تولید و اشتغال تا پایان برنامه ششم توسعه برای ایجاد اشتغال دانشکده های فنی و حرفه ای تقویت و خودکفا خواهند شد.
این مسئول همچنین به برخی مشکلات اداری در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و یادآور شد: بیش سه هزار نفر نیرو به صورت قراردادی و برخی افراد با 27 سال سابقه، خدمت می کنند و هنوز وضعیت آنها مشخص نیست، باید مجلس شورای اسلامی در این زمینه با تصویب قانون وضعیت رسمی کارکنان دانشگاه را مشخص کند.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.