محمد محامدی عصر روز یکشنبه در نخسین روز کاری خود به اتفاق مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان با حضور در گلزار شهدا این شهربا قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل با مقام شهدا تجلیل کرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شهدا با نثارجان، فداکاری و از خود گذشتگی با خدا معامله کردند و در راه اعتلای نظام مجاهدت کردند.
مدیرکل سیاسی استانداری یزد و سرپرست فرمانداری ابرکوه با بیان اینکه امروز جامعه به عنوان یک الگوی بی بدیل در جهان مطرح و این اقتدار و عظمت به برکت خود شهداست افزود: ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان وظیفه همگانی است .
محامدی ، به جایگاه والای شهدا نزد خداوند اشاره کرد و یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا ، ایران اسلامی از امنیتی روز افزون و پایداری برخوردار است .
وی تصریح کرد: شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر حق عظیمی بر گردن مردم و مسئولان دارند و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خدمت رسانی بی منت به مردم است.
وی یادآورشد : مسئولیت ما در واقع امانتی برای ادای دین به انقلاب ، ارزش ها، خون شهدا و خدمت به مردم است که باید قدردان آن باشیم .
ابرکوه 275 شهید، 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد چهارشنبه هفته گذشته در حکمی، محامدی را با حفظ سمت(مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری) به سمت سرپرست فرمانداری ابرکوه منصوب کرد.
7540*2047 * خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.