علیرضا فرشید روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این کنفرانس بین المللی با هدف تحکیم همکاری های علمی و تخصصی سازمان و جامعه دانشگاهی به میزبانی دانشگاه یزد و همکاری فعال سازمان برگزار خواهد شد.
وی افزود: محورهایی چون مصالح نوین در مهندسی عمران، بهسازی و مقاوم سازی سیستم های کنترل لرزه ای، مصالح و فناوری های سازگار با محیط زیست، فناوری های نوین ساخت، بهینه سازی و سبک سازی سازه ها، روش های عددی و محاسباتی در مهندسی عمران و ژئوتکنیک و راهسازی در آن به بحث و بررسی گذاشته می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ادامه داد: به دنبال ثبت جهانی یزد و توجه خاص به معماری اصیل منطقه، این کنفرانس مهمترین محور کاری خود را بر مبنای روش های نوین اجرای سازه های سنتی و بومی قرار داده است.
دبیر این کنفرانس نیز در این خصوص با بیان دریافت 250 مقاله درباره محورهای کنفرانس گفت: از این تعداد 180 مقاله توسط داوران کنفرانس برای ارائه انتخاب شده که 120 مورد آنها به صورت پوستر است و بقیه در نشست های 2 روزه کنفرانس به صورت شفاهی ارائه می شود.
به گفته رضا مرشد ، ادامه این کنفرانس 8 کارگاه آموزشی با مدیریت متخصصان داخلی و خارجی با تکیه بر بهسازی لرزه ای برگزار می شود که 300 نفر مهندسان و استادان و دانشجویان در آن ها شرکت می کنند.
پنجمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران آبان گذشته توسط دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شهر تهران برگزار شده بود.
1968/ 6197 خبرنگار: محمودرضا رحمانی**انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.