سید جلال حسینی، روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مبلغ زکات در 15منطقه شهری و روستاهایی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود، کشاورزان تا پایان سال جاری بیش از هشت میلیارد ریال زکات پرداخت کنند، افزود : انسان در پرداخت زکات علاوه بر اینکه دین خود را ادا می کند این مساله در برکت مال تاثیر بسزایی دارد.
این مسئول نهاد حمایتی در ابرکوه با بیان اینکه زکات جمع آوری شده به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه می شود، افزود: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم، شورای زکات و روحانیان ، امسال شاهد افزایش پرداخت زکات باشیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه با بیان اینکه پرداخت زکات نقش بسزایی در حمایت از نیازمندان دارد، یادآور شد : پرداخت زکات نقش تاثیر گذاری در پرداخت هزینه های درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل مددجویان دارد.
حسینی اضافه کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی با کمک خیران مقداری نوشت افزار به ارزش 350 میلیون ریال خریداری و بین دانش آموزان توزیع شده است .
این مسئول با بیان اینکه 320 دانش آموز و 30 دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: امسال بابت امور تحصیلی افراد یادشده این نهاد بیش از یک میلیارد و 200میلیون ریال هزینه کرده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون یکهزار و 400خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره ) شهرستان ابرکوه هستند.
به گفته مسلم روحی پناه، رئیس اداره آموزش و پرورش ابرکوه، همزمان با آغاز سال تحصیلی هشت هزار و 700 نفر دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سال جدید تحصیلی خود را در 107 مدرسه آغازکردند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.