به گزارش عصر روز پنجشبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در آستانه محرم و هفته دفاع مقدس در پیامی افزود: بار دیگر محرم، ماه شور و عشق حسینی و قیام حق جویی و پاسداری از اسلام و ماه پیروزی خون بر شمشیر فرا رسید.
وی ادامه داد: حادثه جان سوز کربلا فراتر از یک واقعه و حماسه تاریخی است دنیایی از مفاهیم و تعالیم را درخود دارد،حسین راه است و رهنما ، کشتی نجات و مشعل هدایت و انقلاب آموز نسل های بشری در همه عصرها.
وی تاکید کرد: نسل هاست، عاشورا رمز و محرم سمبل و رستاخیز که عشق و امید را در دل های حق جویان بارور می سازد و در این ماه عاشورا اوج دلدادگی و جانبازی و عشق وصال و حق طلبی است و 14 قرن است که ابعاد این نهضت و فرهنگ هر روز روشن تر می شود.
استاندار یزد در پیامش تاکید کرد: امسال محرم با 31 شهریور روز دفاع مقدس مصادف شدو دفاع در برابر دشمن تا دندان مسلح و با پشتوانه همه جهانخواران و مستکبران که نابودی انقلاب و نهضت مقدس ما را در سر داتشند.
وی ادامه داد: ولی سلحشور و دلاوران بسیج و سپاه و ارتش و عزم ملی مردم مسلمان و شهید پرور ایران ناکامی دشمن را رقم زدند و حتی یک وجب از خاک ایران عزیز این ام-القراء مسلمین از دست نرفت .
میرمحمدی افزود: در این جنگ تحمیلی هشت ساله با تاسی به حسین (ع) و الهام از نهضت عاشورا و فداکاری و مردانگی جوانان و همت بلند ملت ایران و با الطاف الهی پیروزی حاصل شد .
وی در ادامه نوشت: پیوند این انقلاب تا کربلا و هل من ناصر حضرت امام آنچنان در جان و دل رزمندگان جاری و ساری شد که جهان در حیرت فرو رفت و اتحاد ملت و اقتدار نظام دنیا را شگفت زده ساخت.
استاندار یزد گفت: درود خدا به روان تابناک شهیدان گلگون کفن باد که این مرز و بوم را بیمه کردند و سلام خدا بر روان پاک حضرت امام که این نهضت و پیروزی ها را رهبری کرد.
میرمحمدی افزود: اینجانب در هفته دفاع مقدس برای همه جانبازان آرزوی شفای عاجل دارم و یاد و نام شهیدان را گرامی می دارم و پیروزی مسلمین عالم و سرنگونی کفر جهانی را از خداوند مسئلت دارم .
وی تاکید کرد:امیدوارم مردم یزد در ترویج فرهنگ ظلم ستیزی و اشاعه منش آزادگی و عزت طلبی و امر به معروف و نهی از منکر بکوشند.
وی گفت: مردم با هیات ها ،دسته ها و عزاداری ها همراه با درک عمیق تر شالوده این نهضت و دریافت کامل پیام عاشورا توجه جهانیان را به ارزش های اسلامی و مبانی اعتقادی و ایمان و پایبندی ملت ایران به انقلاب و مکتب اسلام بیش از پیش معطوف کنند.
هفته دفاع مقدس و ماه محرم حسینی از روز 31 شهریورماه آغاز می شود.
7536*2047* دریافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.