زهرا اینچه درگاهی چهارشنبه شب در جشنواره فرهنگی ورزشی ژیمناستیک یزد افزود: با حمایت های مسئولان و تلاش های اعضای هیات ژیمناستیک شاهد تحول و توسعه های بیشتر خواهیم بود.
وی اظهار امیدواری کرد که سال آینده شاهد بهبود وضعیت ژیمناستیک کاران و رشد گسترش چشمگیر این رشته در استان یزد خواهیم بود که بدون شک با همکاری و فعالیت های مضاعف می توان به اهداف رسید.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: فواید ژیمناستیک بر هیچکس پوشیده نیست ، انضباط در زندگی اولین فاکتوری است که با ورود به ژیمناستیک تقویت می‌شود.
اینچه درگاهی یادآور شد: تمام فاکتورهای آمادگی جسمانی مثل رفلکس ، چابکی و انعطاف‌پذیری و همچنین قدرت جسمانی ورزشکار با فعالیت در ژیمناستیک ارتقا پیدا می‌کند.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: استقبال بی نظیر خانواده ها از جشنواره بزرگ ژیمناستیک نقطه روشنی برای آینده این ورزش است و موفقیت این رشته در گرو حمایت و پشتیبانی خانواده ها از فرزندان شان است.
مسعود شریعتی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی آن هم در سطح پایه ،نوید دهنده روزهای روشنی در ورزش پایه ژیمناستیک است و آینده ای روشن که به دست همین نونهالان با استعداد ساخته می شود و بدون شک بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی به دست همین فرزندان میهن مقدور خواهد بود.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت در این رشته باید از سنین پایین آغاز شود، کودکان مستعد باید به طور ویژه حفظ و نگهداری شوند تا بتوان آنان را برای مسابقات ملی و بین المللی پرورش داد.
اجرای موسیقی ، انجام حرکت های ورزشی ژیمناستیک توسط ژیمناست ها و تجلیل از محمد فیلی بازیگر سینما و پیشکسوت رشته ژیمناستیک از دیگر برنامه های جشنواره بود.
این جشنواره با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی و همچنین 2 هزار نفر از پسران و دختران خردسال و نونهال و خانواده هایشان در سالن شهید صدوقی یزد برگزار شد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
75362047* دریافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.