سید محمد رستگاری شامگاه چهارشنبه در جمع مداحان و نوحه خوانان هیات های مذهبی شهرستان در آستانه ماه محرم و هفته دفاع مقدس افزود: تمام لحظه های دفاع مقدس برای ملت ایران سرنوشت ساز ، خاطره انگیز و درس آموز است و ماه محرم و تقارن با هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب است تا گوشه ای از رشادت های رزمندگان اسلام منعکس شود.
وی ادامه داد: رزمندگان جان برکف اسلام در دفاع مقدس با پیروی از مکتب حیاتبخش اسلام و با تاسی به امام حسین (ع) و حادثه عاشورا و کربلا در برابر دشمنان ایستادگی کردند و عاقبت به پیروزی رسیدند.
فرماندار مهریز تاکید کرد: مداحان و نوحه خوانان با هماهنگی هیات امنای مساجد و مسئولان هیات های مذهبی باید در طول ماه محرم با برنامه های مناسب و دقیق در جذب جوانان و انتقال ارزش های دینی بکوشند.
رستگاری بیان کرد: بهره گیری از مطالب دقیق و انجام فعالیت های صحیح دینی و رعایت نظم و انضباط در امور مختلف به عنوان یک وظیفه مهم باید سرلوحه فعالیت ها در هفته دفاع مقدس و محرم قرار گیرد.
فرماندار مهریز اظهار کرد: در شهرستان مهریز سال های گذشته همکاری خوبی بین هیات های مذهبی و مسئولان اجرایی در برگزاری برنامه ها وجود داشته و امیدواریم امسال با قوت بیشتر تداوم یابد.
رستگاری از حضور هیات های مذهبی در برنامه های مختلف این شهرستان و همراهی و تعامل سازنده با دستگاه های مختلف قدردانی کرد.
در مهریز 200 هیات مذهبی و 300 باب مسجد وجود دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.