محمدرضا مظلومی سه شنبه شب در آیین تجلیل از مدال آوران نابینا و کم بینای استان یزد افزود: ظرفیت های خوبی در بین ورزشکاران جامعه هدف در کشور وجود دارد و باید همه خود را در قبال گسترش ورزش آنها مسئول بدانند.
وی ادامه داد: تاکنون ورزشکاران نابینا و کم بینا در مسابقات داخلی و خارجی دارای افتخارات زیادی بوده اند که اگر همکاری ها و حمایت های مادی و معنوی بیشتر شود شاهد ارتقای آنها خواهیم بود.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به روند توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در این استان گفت: در سال 94 رتبه هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان یزد 23 کشور بود که این رتبه با توجه به پیگیری ها و تلاش های انجام شده در سال 95 به رتبه دهم کشوری رسید.
مسعود شریعتی افزود: در یزد 65 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که حدود هفت درصد جمعیت استان را شامل می شود و از این تعداد تنها 75 نفر به صورت سازمان یافته ورزشکاران نابینا و کم بینا هستند.
همچنین رئیس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان یزد گفت: در سال 1395 در سطح یزد ورزشکاران زیر پوشش در رشته های شنا ، گلبال ، پرس سینه و شطرنج فعالیت داشته اند.
حسین دشتی افزود: در سال گذشته ورزشکاران جامعه هدف در مسابقات کشوری 15 مدال طلا، 12 نقره و 13 مدال برنز کسب کردند ولی با برنامه ریزی ها و حمایت ها می توان بیشتر به موفقیت رسید.
در پایان این مراسم، مدال آوران نابینا و کم بینا یزد با لوح سپاس و هدایا تجلیل شدند.
استان یزد 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7536/ 6197 خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.